چرا؟؟؟!!!
مگه قلب من بت بود..!!!
که خدا تو را …
برای شکستنش فرستاد….؟؟؟
چرا؟؟؟!!!
که خدا تو را …
برای شکستنش فرستاد….؟؟؟
چرا؟؟؟!!!
+ نوشته شده در سه شنبه چهارم مهر ۱۳۹۱ ساعت 8:53 توسط farnaz
|
ایـن شعر هـ♥ــا